OH MY GOSH

Forlat att jag aldig uppdaterar, jag kommer nog inte gora det sa mycket har framover. Jag har liksom for mycket grejer going on. Vet att ni alla vantar pa att hora massor, men haller ni inte med om att det kommer bli mycket roligare att hora hela historien i sitt stora hela nar jag kommer hem an lasa det pa min blogg? Jag tror sa, eller atminstone tror jag att jag ar for upptagen med att leva mitt svengelska liv har borta for att skriva hela tiden. Ni kan hitta mig pa Facebook om ni vill se bilder, tyvarr ar jag for lat for att ladda upp nanting men jag ska forsoka gora det en trakig sondag snart(som om nagonting sadant existerar!). FARMOR SKAFFA EN FACEBOOK! Da kan du ha kolla pa mig mycket lattare. Saknar dig massor,m forresten! Skicka hellre brev an mail forresten, mycket roligare att fa handskriva saker. Nar jag kommer forbi ett postkontor sa ska jag kopa massor med frimarken sa jag kan skicka brev till er allihopa. Jag saknar er, saklart, men jag alskar verkligen USA och vill ta vara pa den lilla tid jag far har borta. Min hemlangtan ar faktiskt nastan helt bortblast och jag njuter pa riktigt! :)
Jag alskar er allihopa, Sverige ar mitt hemland och jag alskar det mer an nagonsin(distance makes the heart grow fonder!) men nu ar det USA bfor hela slanten!
Puss pa er! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra med ett klart och tydligt meddelande, vännen. Kommer dock att sakna dina korta uppdateringar och en inblick i ditt liv i Pennsylvania.



Bloggen kan ju ända fungera som en dagbok för dig själv. Det är svårt att komma ihåg allt senare när det blir en enda sörja av minnen som flyter ihop. Men jag förstår dig i frågan om att känna en press inför oss här hemma.



Eric Grams är VÄLDIGT upprörd över ditt svek mot Vikings, vilket jag förstår!



P p

2010-01-25 @ 08:03:09
Postat av: sofia lindblad

helt rätt inställning inez! :D

2010-02-23 @ 13:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0