Long time no see

Scheisse, vad trott jag AR! Helgen var underbart roligt, forlat att jag inte uppdaterade men det blev bara mycket.

Traffade SA manga roliga och trevliga och helt underbara manniskor pa post arrival orientation, maste traffas igen! En sammanfattning av vad vi gjorde ar: At. Mat. Hela tiden. Och sa fick jag massage av Heyman och det var skont, och sa fros vi hela tiden. Och at lite till. :)

Igar hade vi Early dismissal, vilket innebar att jag slutade vid 1. At lunch hemma, stekt palt! <3 Gjorde namligen palt i sondags, sa nu fick jag antaligen ata det stekt. Yummie! At det lite idag ocksa, Sue stod namligen och hangde pa laset hem till oss sa hon fick lite hon med. Hon alskade det!

Igar var jag och shoppade, kopte skor och tre trojor och ett par jeans. :D Skorna ar till homecoming, men jag vet inte hur mycket pengar jag har kvar nu... Var tvungen att ta up $180 till Sarah, sa hur mycket pengar jag har kvar ar en bra fraga. Kan vanta en manad med att kopa min homecoming dress men jag behover ju en halloween costume... Hmm... Pappa, maste nog prata med dig ;) *angelface* hehe

Idag sa var skolan LANG. Jobbig dag, hade huvudvark. VI korde yoga i gym idag, men det var TV-programmet Biggest losers Weight loss yoga, sa det var GAAAAALET jobbigt!!! Men jag alskade det, aven om mina ben och armar skakade tjugo minuter senare(ar fortfarande trott i dom, haha). Sen kom som sagt Sue, och nu ska vi akta till the mall igen och byta mina skor, kassorskan gav mig namligen en sko i storlek 7 och en i storlek 8... Och sen har jag lite homework, algebra och environmental science. Har prov i ES imorrn, multiple choice sa det ar nog inte sa svart.. :)

Snart ska jag ladda in bilder, var lugna! :D <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Har du full ordning på kassaboken?



P p

2009-09-30 @ 11:23:54
Postat av: Mamma

Hur blev palten? Finns det gott fläsk overthere... och lingonsylt ? Du förvånar hela tiden...vad du är kreativ och driftig....positivt! Hur är det med bihålorna och cheerträningen?

Kram Ma

2009-09-30 @ 18:53:45
Postat av: Inez

Pappa: nej, men jag vet i det stora hela vart mina pengar gar. jag har koll, trust me. det enda jag behover pengar till just nu ar en homecoming dress och en halloween costume som jag troligtvis kommer kopa begagnad sa det ar ingen fara.



Mamma: ja, du som trodde jag skulle aka hem for att jag ar sa odriftigt.... tank vad fel du kunde ha.

2009-10-02 @ 02:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0