Hmmm

Hejsan hoppsan bloggen!

Jag lider fran en massive cold, kan inte andas och hade VARLDENS langsta dag idag! tur att orchestra ar sa nice och att vi hade en fire drill under history for annars hade det varit outhardligt. Skulle haft ett test i history ocksa, men vi sag pa film ist for Mr Weiss var inte dar! Wohoo! Sa det ar imorrn istallet, mer tid att plugga :D

Roliga grejer som hande idag:

> Jag pratade med Ms Comi, the cheerleading coach. Hon sa att jag kan komma till traningarna, och om jag asr en bra cheerleader lar jag mig snabbt och kan antagligen komma med i basketball season! I mina oron later det heavenly! Sa imorrn efter skolan ar det Inez som gar pa cheertraning!
> Ms Bennet, min gym teacher, gav mig ett par roda sweatpants som det star Strong Vincent Track pa. Aven om jag inte ar i track sa ar det roligt att ha dem iaf.
> Traffade Sue, en annan utbytesstudent som var har med YFU forra aret men som nu bor har for att ga ett ar till i high school for att sen kunna ga pa ett amerikanskt collage

Sen hande det extrema mangder andra roliga saker, men det dar var dagens highlights.

Forsokte ladda upp bilder men det gick inte jattebra, forsoker senare igen! :)
Pussar pa er alskingar hemma i Sverige! Igar borjade hosten klockan 5.19 pm, men jag gick anda barbent till skolan. SAAA varmt har!

PS. Nu ska jag ivag pa spagetthi night @ the church Den ni!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul med ett snack vid 04.00, min tid, innan jobbet.



Pussar och kramar

Pappa

2009-09-24 @ 04:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0