Forlat for dalig uppdatering

Hej! Jag ar jatteledsen att jag inte kunnat uppdatera, men jag har haft nagra mindra bra dagar(idag var sa dalig att vi var tvunga att aka till Giant Eagle och shoppa tillbehor till sundeas klockan 10 pa kvallen. Och donuts. Sa daligt mar jag just nu, vill inte ga in i detalj varfor men jag tankte att ni kanske ville veta.
Men allt kommer att bli battre snart, for nu ar det helg, jag far sova och det hander massor med roliga saker! Imorgon ar det football game, och Sebastian kommer till Erie sa han kommer och kollar med, sen vet jag inte om jag aker och shoppar och fixar naglarna eller om jag aker hem tillsammans med Sebastian och bakar paj, haha! Vi ska baka paj iaf, han ska hjalpa till och det ska bli superkul for jag har verkligen saknat honom sen pre departure orientation! Sen pa sondag sa ska jag till the mall med Kaylee och forhoppningsvis Dani, typ klockan 09.30 pa morgonen. Dani jobbar och klockan 3 ska jag till Brians mamma pa picnic eller vad det ar, kommer vara horseback riding, alla ska ta med en paj for en pajtavling om vad som ar godast och massor med roliga grejer. Sa den har helgen far kompensera for den allra varsta dagen i varldshistorien som jag hade idag.
Hursomhelst, nu har jag bara en timme kvar till deadline pa min essay om KKK, sa det ar lite bradis med tanke pa att jag borjar nu(nej, inte direkt, men jag borjar skriva pa sjalva uppstatsen nu!) Puss pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0