AH NEJ!

Ojojoj vilken dag! Hande sa mycket! Jag var helt SJUKT glad hela dan, det var en lang och jobbig dag men ett gott humor gor dagen kortare tankte jag och log vidare. Dance Dance Revolution ar tydligen nagot Ms Bennet alltid gor pa fredagar vilket ager. Jag och Wilbur kor alltid battle och jag suger men det ar sjukt roligt iaf! Och ikvall var det Stong Vincent Colonels mot Cathedral Prep Rangers...
HELT peppad, och med #54 pa kinden(Ryans nummer, en kille som sitter nara mig i Algebra bad mig ha hans nummer pa kinden ikvall, tydligen nat man gor har och jag vill ju inte vara den som sabbar the school spirit!) akte jag hem till Kaylee for en REJAL omgang glitter! Helt crazy, glitterspray ALL OVER, jeansen och trojan och ryggen och haret och hela koret!
Kay och Dani hade verkligen klatt upp sig, Dani hade natstrumpbyxor och jeanskjol och en SV-troja och Kaylee hade svartrodrandiga strumpbyxor och en svart kjol och en rod troja. SCHOOL SPIRIT, ska infora det rejalt nar jag kommer tillbaka kan jag ju bara saga! (Kaylee hade forresten VARLDENS sotaste cheerleaderbjorn i sitt rum som det stod Colonels pa uniformen, maste kopa en san!) Vi akte till the game, supertaggade till tusen! Massor med manniskor dar, det stod till och med i tidningen om det har game:et. Men vi akte hem en whole lotta more besvikna. Vi forlorade mot vara varsta fiender Prep med 49-0. Fourty-nine FREAKIN' ZERO!!!! Jag var saaaa upset, svor pa svenska hela tiden och alla bara skrattgrat at det for det maste lata ganska roligt nar jag borjar skrika "Men for i helvete killar vad ar det MED ER?!?!?!", stalla mig upp och vara helt inne i nagot jag inte har en aning om hur det gar till. Mitchell, Kays pojkvan, forklarade lite for mig om hur det funkade sa nu fattar jag lite battre men det ar fortfarande mest springa, pile up on eachother, stopping and repeating...  Jaja, det har inte hindrat mig forr och det ska inte hindra mig nu. Langtar SAA mycket till home game, ALLA kommer uppkladda med SV skriver i hela ansiktet och helt malade och allt. Fishnetstockings ar ett maste och kort kjol och skolfarger och alltihopa. Jag alskar football, hela stamningen ar amazing(jag vet, svengelskan tar over men det blir ju sa efter ett tag) och the school spirit ar underbar!

Men nu maste jag ga och lagga mig, klockan ar midnatt och imorrn ska jag upp och baka pepparkakor som ska med till post departure orientation som jag ska pa nu i helgen. Vi akter hemifran klockan tio, sa det kommer bli ratt jobbigt. Men som den entusiastiska, glada och framforallt STARKA utbytesstudent jag ar sa ska det ga super. Kommer bli jatteroligt tror jag, alskar YFUs get-togethers. Tror jag ska anordna nagot for alla studenter i Erie nan gang snart, YFU kan ju projsa for alla aktiviteter... :P Well well time for sleeping beauty att fa sin beauty sleep :P Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha det så trevligt! Pepparkaksrecepter är det ur kokboken du hade med dig?



P p

2009-09-26 @ 11:08:32
Postat av: Farbror Håkan

Hallå där! Börjar alltid arbetsdagen med att kolla in din blog för att se vad som händer. Himla kul att du verkar trivas så bra med både familj, skola och kompisar. Jag blir glad å dina vägnar jag ser att i stort sett allt är bra. Fast det är lite trixigt att läsa när det inte finns prickar och ringar över bokstäverna - men det går.

Kram Håkan

2009-09-28 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0