Sept. 25, 2009

Jag orkar VERKLIGEN inte skriva mycket nu for min forkylning DODAR mig inifran. Ar trott HELA tiden verkligen, ville inget hellre an att ga hem idag men jag gick pa cheer traningen och tittade pa. Tjejerna var duktiga, men jag tror att jag platsar dar faktiskt :) Hoppas verkligen att jag kan vara med under basketball season, vore sjukt roligt! Iaf sa larde jag tjejerna lite grejer fran Sverige, typ hur vi bygger och sa och Ms Comi verkade imponerad av dert :) Tyvarr fick jag hora av Danielle att alla tjejena i laget ar bitchiga och snackar skit om alla, men jag orkari nte riktigt bry mig om det. Alla verkar gora det i USA, hahaha. Men tur sa kommer jag fran Sverige, dar vi ar snalla mot varann och inte backtalkar varann. Onsketankande kanske, men men... Jag gillar USA iaf! :D (detta skulle publicerats tidigare men kom aldrig fram sa jag skickar det nu ist!)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du kommer att klara det bra. Du har ju lärt dig från "Bring it on".



P p

2009-09-26 @ 11:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0