Bihalor

Aaaah vill doda mina bihalor. Eller bara min vanstra, for det ar bara den som far mig att grata i princip! Fickreda pa vad bihalor heter pa engelska idag, har tyvarr ingen aning om hur man stavar det men jag vet iaf att min minnesregel for att komma ihag ar Inez. For det later Sinus och det later ju ratt lika. Jag ar sa smart!

Idag skrev jag om min uppsats, The Exchange Experience, och jag gjorde lite matte ocksa. Hade mittbena idag och fick hora for typ tionde gangen "Are you a teacher?" "No, I'm an exchange student.." "Naaah, you're not! You're a teacher I know it!' "Eh..." Till och med mattanterna tror att jag ar en larare, hahaha. Vet inte om jag ska skratta eller grata... Imorgon ar det dags for min detention, en timme for en sjal alltsa, harligt. Nar man ar sjuk. Ska skylla min bihaleinflammation eller vad det nu ar som dodar mig pa skolan, ni forfros mig! Kanske kan stamma ocksa, da kan jag kopa en svindyr homecoming dress!

Nu ska jag sluta skamta och aterga till att klaga pa hur ont det gor under mitt oga snett om min nasa. Sag den gamla Hairspray idag ocksa. Men nu ska jag sova. Och sova, mmmm sova. Puss pa er i Sverige, saknade er idag men jag alskar USA sa det kompenserar <3

PS. Har en massa bilder att visa er, men jag glommer alltid kameran nere och jag orkar ju inte ga ner och hamta den.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Är det vanligt bland lärare i USA att ha mittbena? Eller kanske bara att vara prydligt klädd, det kanske räcker.



Ska du försöka få lite medusin för bihålorna?



Har du någon date på home comming?



P p

2009-09-22 @ 07:35:58
Postat av: Mamma

Åh, detta med bihåleinflammation gör ont.... jag vet. Förmodligen behöver du antibiotika, typ penicillin för att bli av med det, eftersom det är en bakterieinfektion. Ibland räcker det med Rinexin( har du med dig det?) Det värsta är att man blir så fruktansvärt trött av detta.

Hoppas du snart blir bättre!

Kram Ma

2009-09-22 @ 10:20:30
Postat av: Inez

Pappa: Inte direkt, men jag hor varje dag "Are you a teacher?", ar ratt lang och har inte mjukisbyxor och extremt mycket kajal :P Harinte medicin, uthardar bara :) Och yes, jag har en dejt, Sebastian! Han missar sin homecoming for han ar pa ett brollop I north carolina da, sa jag bjod honom till min :) alla utbytesstudenter borde ju ha chansen till en homecoming! Vi har besamt oss for att ha en limo med svenska flaggor pa, hahaha!



Mamma: Mm, det ar jattejobbigt. Gor sa fruktansvart ont, men jag maste ga i skolan iaf och har ingen medicin. Vagar itne riktigt ta penicillin heller..

2009-09-23 @ 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0