Skicka mer godis!!!

Hejsan hoppsan bloggen!
Uppdateringarna kommer mer sallan nu. Inte for att det inte ar roligt att blogga, men for att det ar sa roligt att umgas med min familj och jag vill ju inte ha mer hemlangtan an nodvandigt.

Underbara pappa skickade massor med svenskt godis och klader fran Sverige, tack for det! Djungelvralet var SAKNAT kan jag saga! Om nagon far for sig att skicka mer godis eller andra svenska grejer sa ar min adress

1212 W. 10th St
Erie, PA   16502

DO IT! Turkisk peppar och Marabou kan jag ju saga ar ett hett tips.

Att bjuda skolan pa Djungelvral var verkligen ett kodak moment. Ansiktet skrynklas ihop, och "its... salty!" kommer utkvidandes i samband med att det spottas ut! Mr Weiss smakade en bit, tyvarr gillade han det inte sarskilt.. Dock uppskattade de flesta Ahlgrens Bilar(vilket INTE gar att uttala tydligen. Blllalal kommer det ut nar dom forsoker, sotnosarna!).

Men nu ska jag ner och laga svenska pannkakor och Keylime pie. Mumsigt! Och sa hallerjag pa att bestalla min homecoming dress, den ar vacker! Precis som ni. Jag alskar er! Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi älskar dig med! Kul med lite uppdatering.

Spännande att se dressen, är det en klänning? Vilken färg.?

Puss från mamma på jobbet

2009-10-21 @ 22:49:33
Postat av: Pappa

Är blogginlägget att klassificera som gediget äkta tiggeri? HaHa

2009-10-22 @ 09:52:29
Postat av: Inez

Mamma: jag alskar inte dig. Bara sa du vet.

Pappa: hahaha nejda, verkligen inte

2009-10-25 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0