Senaste nytt!!

Jag ar saaa lycklig! Det ar namligen sa att en av tjejerna i cheerleading laget har blivit kickad for att hon var i en fight i sin uniform. Vilket betyder att det finns en uniform ledig, vilket betyder att lilla Inez har en uniform nu! Den enes dod, den andres brod eller vad ar det man sager?

Och i och med att jag har en uniform ar jag harmed en del asv laget, och det i SIN TUR innebar att MOI ska vara med pa pep rallyt nasta torsdag! Homecoming pep rallyt! GISSA hur glad jag ar! Dessutom starj ag LANGST fram vilket ar helt sjukt harligt. Lilla jag pa scen med alla tjejerna i cheerleading laget, framfor HELA skolan for att peppa upp alla infor the homecoming game som ar sasongens sista. Exciting!

Annars da? Har haft en extrem huvudvark hela dan, for i USA maste man ga till skolskoterskan om man vill ha en huvudvarkstablett. Hon far bara ge dig en per AR(!), och da maste hon ringa hem. Vill du ha fler maste du ha en doctors permission slip. Korrupt, men vad gor man? Dom kan val fa behalla sina konstiga regler, jag ar bara har for att insupa och inte forandra(tyvarr. Manga saker skulle kunna goras battre!). Annars var dagen helt okej, var ratt homesick men cheer practice made it better! Nar jag kom hem akte vi direkt till The Brewerie for middag, gott men huvudvarken kom krypandes och jag mar inge vidare just nu.

Nu ska jag ga ner och ta en dusch! Pussar!

(Och forlat att jag inter har lagt in nagra bilder pa lange, glommer verkligen bort hela tiden!!)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Go for it! Kom ihåg att pain is temporary - Glory is forever!



Jättekul, du kommer att göra ett bra framträdande. Bra att du bidade din tid, chansen kommer till den tålmodige.



Vi vill se bilder från din första cheer i USA, cheerleadingens hemland.



Det där med huvudvärken är inte bra, finns det någon som du kan prata med om? Bra att du skriver om det.



Bortsett från huvudvärken en härlig uppdatering av bloggen!



P och K P

2009-10-28 @ 06:38:12
Postat av: Håkan

Man får verkligen gratulera! Kul att läsa. Hälsningar från ett mkt varmt Gran Canaria.

Kram Håkan och Tore

2009-10-28 @ 09:27:42
Postat av: Farmor

2009-10-30 @ 17:08:30
Postat av: Farmor

Kul att Du får stå i första ledet!!!!!!!

2009-10-30 @ 17:10:58
Postat av: Farmor

Kul att du får stå i första ledet!!!!!!

2009-10-30 @ 17:16:32
Postat av: sofia liiiindblad

vad kul med cheerleadingen!! :D be någon filma pep rallyt, det skulle vara superkul att se sen! :D MASSOR MED PUSSAR BABY<3<3<3

2009-10-31 @ 14:15:37
Postat av: Mamma

Grattis till platsen i laget! Hur ofta tränar ni ?

Happy HALLOWEEN !



Kram Ma

2009-10-31 @ 16:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0