Visdomstanden

Forlat att jag aldrig skriver nu for tiden, orkar helt enkelt inte med! Vet inte varfor men jag ar TROTTTTTT hela tiden!! Plus att min visdomstand pa hoger sida haller pa att komma ner, tala om smarta i mina oron... Men men, dagarna rullar pa anda och aven om allt inte alltid ar en dans pa rosor sa trivs jag som fisken i vattnet har!

Imorgon ska jag till the mall med nagra tjejer, ska bli awesomely roligt :D Hoppas jag hittar en klanning, vill ju egentligen bestalla den dar underbara jag sag pa internet men allt blir ju lattare om jag hittar den i butik. Maste fixa en mask ocksa, urgent!

Jaja, nu ska jag ga och lagga mig och tycka lite synd om min kind. Vardelost att fa det i USA, kunde det inte kommit i trakiga Sverige? Vill ju inte sabba min vistelse har liksom!

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi kollade ju dina tänder noga innan du åkte, du har nog skaffat dig så mycket mer visdom att det är dags för en att komma fram.



Skaffa något som funkar mer än till homecoming!

2009-10-07 @ 08:31:12
Postat av: Pappa

Glömde en sak!



P p

2009-10-07 @ 08:31:50
Postat av: Mamma

Kolla med tandläkare hur visdomstanden kommer ner! Den kanske kommer snett... därav smärtan!!

Kram Ma

2009-10-07 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0