jaha

Oh boy, vilket vackert vader! Eller inte. Iiiiiskallt. Det borjar verkligen bli kyligt i Erie nu, morgnarna ar min dod och likasa kvallarna och dagarna. Eller inte riktigt, men nastan. Tur att jag har fatt min hoodie nu, saaa fin! Love it! Har tagit massor med bilder med den pa, ska visa er nar jag orkar.

Allting borjar bli rutin nu, jag gillar skolan och mina vanner men ibland blir det lite mycket. Jag har dock 100% i Am History, sa det ar ratt NAJS!!! Ar lite chockad over mina egna capabilitys men anda! Im soooo smart! Jag haller pa och laser Life of Pi i skolan just nu, lite jobbigt for jag maste ta notes och om jag inte lamnari n den snart kommerj ag inte fa vara kvar i Honors English 12. Jaja, jag gor det under helgen. Pa fredag har Kaylee en sleepover och pa lordag ar movie night med utbytesstudenterna som bor i narheten. Hoppas att manga kan komma, men nagra ar battre inga!

Vill ni veta nagor heeelt amazing?! Sarah gav mig just en house key! Helt overlycklig, jag har en nyckel till huset jag bor i!!! Helt underbart, aven om jag inte kanske komemr behova den sa mycket sa kanns det andra bra att fa den tilliten. :)

Nu ska jag ga och lagga mig, klockan ar halv 10 och jag vill sova! Puss pa er! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Motorvärmare gäller här!



Bra jobbat med historiaprovet!



Nyckel, stort steg...



P p

2009-10-02 @ 08:04:55
Postat av: Mamma

Lycka till med med boken och engelskan!

Kram Ma

2009-10-02 @ 10:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0