BLOGGEN

Har verkligen inte orkat skriva ALLS pa sistone! Internet fungerade inte, sa det var lite svart, men jag ska forsoka sammanfatta det som hant.

Jag akte ju som sagt till Niagarafallen i helgen. VARLDENS BASTA RESA! Seriost, har nog aldrig haft sa roligt! Amerikanska teenagers i all ara, men inget gar upp emot att spendera en helg med utbytesstudenter! VI hade sa galet roligt att det finns inte! Var pa TV(ska forsoka hitta klippet), stod I fallet, tog massor med kort, dansade tva natter(en natt gick jag inte ens och la mig!). Larde mig saker pa andra sprak, gick till Hard Rock Cafe, gick runt i stan, gick ombord pa USS Little Rock och USS nan ubat. Sag irlandsk dans, indiandans och dansade sjalva. HELT UNDERBAR HELG! kan inte beskriva med ord hur roligt det var :)

Nu ska jag ga ner och dricka lite te, fick en ordentlig forkylning av att sta i Niagarafallen(var helt galet hes, finns videos!). Ska leta reda pa videon senare!
 

Saknar er allihopa, ha det bra hemma i svea rike! <3 Sieze the day!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att bloggen uppdaterats igen! Ja, det verkar ha varit galet roligt på resan!

2009-10-17 @ 08:26:24
Postat av: Pappa

Fanns det inte dusch där du bodde? Härligt med massor av skratt!



Hur många var ni? Jag har sett "bussfilmen" var det mer än en buss? Uppskattade chapareones era tilltag?



P

P o A

2009-10-17 @ 09:04:45
Postat av: Håkan

Hej! Vad kul att läsa igen - har saknat ditt bloggande, måste jag säga. Spännande med Niagarafallen - en vit fläck på min karta. Klart man blir förkyld om man dansar i kallt vatten när det är kallt ute! Så - nu har du fått lite "pekfinger" från den äldre generationen. Ha de som himla KUUUL framöver.

Kram Håkan

2009-10-18 @ 17:59:24
Postat av: Inez

Hakan: tack for det pekfingret, alltid harligt att hora! ;)

Pappa: det var fyra bussar, typ 200 pers. har ett foto pa alla utskrivet, det far du se nar jag kommer hem sa kan du se hur manga vi var :D och klart det fanns dusch, vi bodde bara 40 pers i ett hus och det fanns tva badrum = inte alltid man kan duscha... Vissa hus ade tom duschscheman som borjade 5.30 am ...

2009-10-20 @ 23:50:46
Postat av: Ola

Hörrö, det däringa klippet med dig i fallen får du allt leta reda på, kan bli lite som Anita Ekberg i fontana di trevi - NOT! Googla på den du...

2009-10-24 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0