Twilight! <3

Oh my godness jag tror jag ar  kar! Har precis sett New Moon, den nya filmen i The Twilight Saga, och vad kan jag saga? (Farmor, las inte nu haha!) Jag hade Team Edwars skrivet pa mina hander lagom till filmen(forst var det en hennestatuering men det frunkade inte sa det blev sharpie istallet), men nanstans halvvags tog Jacob black av sig trojan och HERREMINGUD! Haha Eva och hennes kompis som satt brevid mig satt och skrattade at hur jag betedde mig! Det var Oh my gosh, I think I'm gonna die, I'm definitly going to die soon! Jag gick fran Team Edward till typ Team Edward except when Jacob is shirtless. Haha omg jag ar en san tonarng ibland! Jaja, antar att det ar okej med tanke pa att Robert Pattionson och Taylor Lautner ar domn snyggaste manniskorna pa den har jorden. (Pappa, the only thing I want for christmas is my Twilight books shipped over here!)

Jaja, nu ska jag slute obsessing about Twilight, aven om det ar varldens basta serie i hela varlden. Imorgon ar det Thanksgiving, och efter det Black Friday. Det ar nar alla butiker oppnar klockan 3 am, folk blir ihjaltrampade och priserna ar lagre an Glocalnet! Sarah ska inte blanda sig i det, utan jag aker med hennes syster Camille istallet. Helt underbart! Inte for att jag har mycket pengar men vad gor det? Upplevelse ju!

Idag gjorde jag och Sarah kiwi jam, kommer nog blir riktigt riktigt gott! Sen hande det inte sa mycket mer. Jo, gjorde tva pumpkin pies till imorgon, man borjar tydligen ata klockan 2 pm och sen sover man resten av dagen efter som kalkon tydligen har nagot sovande amne i sig. Later som en helg i mina takter. Maste dock ut och spring PRONTO, mina klader borjar sitta illa och det ar inte riktigt sa jag vill ha det...

Well well nu ska jag inte skriva mer for jag maste sova lite ocksa. Sweet dreams, kommer BARA dromma Twilight nu... (a)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Enda sättet dina Twilightböcker blir skickade till USA är med båt, dvs det billigaste sättet, och då har du dem efter påsk! I bästa fall! Kanske bästa att låta böckerna vara kvar här hemma ändå!



Saknade du kanske Emma E när du såg filmen?

2009-11-26 @ 07:10:53
Postat av: Inez



farmor har läst!! Påmin tid var det Gary Coper, C



Farmor har läst!!! Påmiin tid var det Gary Grant, Ronald Coleman, Frank Sinatra, Gene Kelly osv....Köp ingentind, det räcker med upplevelsen, Ta en bit paj! Hej lilla hjärtat!!!!



...

2009-11-26 @ 13:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0