Thanksgiving

Hejsan hoppsan! Bara sa ni vet, Thanksgiving is awesome! Jag fick festa tva ganger, bade i torsdags och igar, fredag. Massor med turkey, stuffing och cranberry sauce alltsa. Nasta ar ar det jag som bjuder till fest fjarde torsdagen i november. Mums!

Black Friday var igar, det var galet! Sue sov over, Camille(Sarahs syster) kom och hamtade oss 5.30 am(ja, AM alltsa pa morgonen!) for att aka och shoppa. Vi akte till the mall. GALET mycket folk, the line at Old Navy was like 100 meter! Iaf, jag hade bara $20 sa jag kopte tre trojor(en Santas little helper, en troja med en liten bambi pa och en randig langarmad). Sen kopte Camille sin julklapp till mig, ett par UNDERBART skona boots fran EMU, med australian merino wool. Skulle kostat $100 men var for sale for $57. Kandes valdigt mycket for en julklapp, men hon insisterade och det ar jag GALET tacksam for. Kommer ta riktigt bra hand om dom, langtar till vintern(nastan) nu.

Sen igarkvall spelade vi in en rolig video!

Det har ar en annan video som jag och Eva spelade in tidigare.

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ont i fingret, Charlie?



Inte har du blivit så fet! I alla fall inte om man ser på den videon? Klar överdrift.



Fin sångröst och strukturerat köksarbete.



P p

2009-11-29 @ 06:36:49
Postat av: Pappa

KUL MED BILDER och rörliga dessutom! :-D



Kolla mitt arbete på LCY Crew på Youtube. Vi var ute och bowlade! Inte lika kul som din film, men för vi som var med...



P p

2009-11-29 @ 12:45:08
Postat av: Pappa

Kul med täta uppdateringar!



Alla hälsar från glöggen idag!

2009-11-29 @ 20:34:50
Postat av: Mamma

August och jag...åh vad vi skrattade till Charlie-videon. Den andra var också jättekul.

Kramis mamma och August

2009-11-30 @ 07:01:38
Postat av: sofia lindblad

haha skön inez! jättekul att se videor med dig, gör gärna fler! Hoppas du har det bässsst!!! PUSSSSSS<3

2009-12-15 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0