Hos Tricia

Nu sitter jag hemma hos Evas aunt Tricia, pa hennes pappas sida alltsa. Efter att ha spenderat hela morgonen dumpster diving och krattat lov sa blev det planerat att jag och Eva spenderar natten hos Tricia. Hon bor ca 30 minuter utanfor Erie, flyttade in 2 veckor sen med sin man. Det ar en log cabin, helt underbart vackert! Jag har bilder, ska lagga in dom men gar ju inte just nu eftersom jag ar pa henne Mac. Ja juste pappa, forsta gangen pa mer an 100 dagar(GALET MYCKET JAG VET!) som jag fatt anvanda en Mac. Svart att skriva med fejknaglar dock..
Okej, nu orkar jag inte skriva mycket mer for jag har fatt en karleksforklaring pa facebook som jag maste koncentrera mig pa. Herregud, kan inte folk ge sig?! Jag aker tillbaka till sverige om nagra manader och ar inte riktigt in a state to be comitted. Bla. Pallar inte manniskor alltsa!!!
Saknar er ala, but Im having a blast so dont miss me too much! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Update please!



P p

2009-12-04 @ 16:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0