Homecoming och lite till

Hej!

Nu har jag verkligen slackat efter med uppdateringar, men internet kranglar och datorn ar nere pa forstaplanet och inte in the attic sa det ar lite kaos. Men har kommer en snabbgenomgang av veckan:

Homecoming! Roligt men trottsamt! Strong Vincent ar en ganska ghetto skola, och darfor spelades ungefar enbart rapmusik vilket inte var sarskilt uppsakkat for en som gillar Britney, lady GaGa och allman housemusik. Kanske 5 latar jag gillade under hela kvallen, men men. Har bilder men dom kommer senare for min harddisk ar inte har utan fortfarande uppe! Men jag hade iaf en vacker klanning, vackra akrylnaglar med fransk manikyr for $23 och fin i haret. Hela jag var vacker kan jag minsann osvenskt antijantelagsaktigt saga :D

Trotthet! Hela veckan har jag varit utmattad. ar det fortfarande, homecoming tog verkligen pa krafterna!

Bowling! Igar var jag och Sue till en killes foredelsedagsfest. Hennes vardmammas grandson Nick hade sin Sweet Sixteen, och vi var bjudna! Sue hade aldrig bowlat forut, sa det var roligt for hon var helt grym! Jag i vanlig anda var urusel, men vad gor det? Efter det sa akte vi hem, hamtade Eva och vandrade ett block ivag till Sues house och sov over dar! Myspys!

Shopping! Idag var jag, Sue och Awor, som ocksa gar pa Strong Vinctent och larde kanna Sue forra aret nar hon gick dar, och shoppade! STORSHOPPING! Vi akte dit vid ett, kom hem vid atta. GALET! Men riktigt roligt. Jag gjorde manga skona kop, nagra saker pa listan under inhandlades i forrgar, men har ar iaf vad min svaltande garderob fatt kaka pa sistone:

En ljusrosa hoodie fran Jucie Couture (istallet for $60 fick jag den for $15!!!)
En gra, sjukt mjuk hoodie fran aerie
En lite bohem inspirerad tunika
Ett par svarta leggings som har en  "skinny secret"
En grasvart handsduk som stickad ihop sa det ar bara en enda "cirkel" man virar runt huvudet!
En vit, ganska kort 'tjock'troja
En rosa lite ryssinspirerad mossa, med vit fuskpals pa det som hanger ner for oronen och pompombollar i snoren som gar ner till brostet typ
En tee fran abercrombie&fitch
En svart kjol
En silvergrasvart kjol med blommonster(sotare an det later, och den kom med ett underbart skarp!)
En beigebrun troja med stor polokrage
En gra kofta, urmysig!
Tva par mjuksockor, ett par laga rosa med vita hjartan och ett par lite hogre ljusblaa med aloe vera(hur nu det gar till)
Ett par jeansliknande svarta leggings
Ett vitt baslinne
Ett parlhalsband emd en stor svart rosett

Det var allt jag handlat, kande verkligen att jag behovde fornya min garderob sa nu harj ag gjort det for ett BRA tag framover! Och pappa, rads inte for jag ar faktiskt inte pank(fick ut pengarna fran det andra kortet) och jag ska skriva ner det i min lilla kassabok. Men jag blir nog pank snart, for jag maste kopa en ny mobil och hela koret!

Cold Pizza show! Vet inte om ni vet, men min lillasyster Eva har ett band som heter cold pizza, dom ar helt grymma! Dom hade en show ikvall pa Erie Museum of Art och det var sjukt kul. Alla artsys beromde min hatt, tyckte tjejerna var grymma och salde 11 cds! Om ni vill ha en Cold Pizza cd, skicka $5 till mig sa skicker jag en till er. Min favoritlat ar so annoying, men no anchovis och cats and kitties ar ocksa grymma!

Nu ar klockan 1 am har sa jag ska pallra mig i sang. Puss godnatt, alskar er alla! Jag har det grymt har borta, ha det grymt i Sverige och lat mig vara ert solsken efter klockan 4 da det ar kolsvart ute hos er! <3



Kommentarer
Postat av: Pappa

Nothing like a little bit of shopping to ease the mind.



Kul med din uppdatering. Har sett på Skype att datorn inte är inloggad.



Vi tänder ljus och en brasa för att dämpa vinterångesten.



P p

2009-11-16 @ 09:24:38
Postat av: Pappa

BILDER från homecoming! När får vi bilder? Inga bilder på skolans hemsida, som faktiskt suger fett.



Pappa

2009-11-16 @ 14:07:25
Postat av: Mamma

Toppen med en uppdatering!Jesses vad mycket du shoppade.Hur är priserna jämfört med hemma ?Du verkar få mycket för pengarna. Kul med Evas band!

Send our best to the family!

Kram Ma



2009-11-17 @ 00:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0