hejsan hoppsan!

Hej allesammans! jag mar superduper har borta i landet och excess and fat people! Sjalv borjar jag bli tjock men vad gor det om hundra ar? Jag ar lycklig och det ar ju vad som raknas!

Senaste dagarna har varit roliga. Skolan har varit seg men det ar bara en halvdag kvar sen Thanksgiving break! Saaa excited about thanksgiving, even though I know its going to be so much yummy food that I won't be able to stop eating! Haha, but whatever. My food baby os due in June when I go back to landet mellanmjolk och far ata knackebrod, sa varfor inte live the flea(leva loppan haha!) while I'm here?

Igar hade jag och Nick bestamt att vi skulle ga ut och ata och sen ga pa bio, och det var riktigt roligt. Vi sagg 2012, jag alskar ju apocalyps-movies, sa det var perfekt!

Nu ska jag ga och ringa Kaylee eller Danielle och se hur det blir med ikvall, Kristi fyller namligen 18 och har fest men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit eftersom Sarah och Brian ska pa brollop... :S Hm! Maste fundera lite pa det!

Och juste, jag ar SUPERTAGGAD for Las Vegas och Los Angeles om 14 dagar!!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så kul du verkar ha...

2009-11-21 @ 19:41:10
Postat av: Farmor

Hej gullis och ha så kul i Vegas!

2009-11-25 @ 13:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0