Erie idag

Hejsan Sverige!

Idag ska jag fixa min mask till homecoming. I ar ar namligen temat Midnight Masquerade och alla maste ha en mask. Jag och Kaylee bestamde oss for att tillverka vara egna, sa det ar vad vi ska gora idag.

Annars de senaste dagarna da? Har i Erie gar livet vidare som vanligt, cheertraning varje dag mandag-onsdag den har veckan vilket jag ar VALDIGT tacksam for. Min klanning ar som sagt liiite for tight, sa jag ar pa en valdigt strikt diret den har veckan. Jag ater bara frukt, tranar som en galning och sa vidare. Sen idag ska jag sola ocksa, efter cheertraningen blir det nog. Blir forhoppningsvis en joggingtur ocksa, maste ju tanka pa dieten. ;) Frukt och mjolk fram tills lordag, da jag kommer ata lunch med tjejerna/middag och sen ska jag VRAKA i mig mitt godis fran Halloween och ata massor med cereal! <3

Nu ska jag ga ner och gora lunch, fruktsallad kanske? Puss pa er, jag saknar er!


Danielle, jag och Kaylee pa deras Halloweenfest

Kommentarer
Postat av: Pappa

Blir det en sådan där banan-gurk-tepåsemask ni ska ha då, sådana som du gjorde här hemma i Sverige?



Precis så ser alla "Swedish Milk Maids" ut! Allt annan är bara fejk. Hukle, lång och tung ylleklänning i naturbrunt det är bara en förvrängd bild som svenska hollywood har skapat.



Du ska väl fortsätta cheera efter peprallyt?



JÄTTEKUL MED BILDER! Kanske någon liten från hemmet, omgivningarna och så, om man får ha en önskan.



P p

2009-11-04 @ 04:02:08
Postat av: Mamma

Så fin och söt du är! Hoppas ni hade trevligt!



Kram Ma

2009-11-05 @ 08:48:08
Postat av: Pappa

Har glömt att säga att den nya färgsättningen gör det enklare att läsa. Rosa fortfarande en basfärg...



P p

2009-11-07 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0