sleepover

Hej bloggen!

Antligen har jag laddat upp mina bilder, sa nu finns som i tryggt forvar pa min barbara harddisk! Om ni vill se fler bilder an som finns har, lagg till mig pa Facebook, Inez Kahlstrom. Ingen svensk bokstav langre, kanske borde lagga till det igen? Hmm...

Igar var det early dismissal, vilket betyder att vi slutar skolan klockan 1. Jag, Kaylee och Tiana bestamde oss for att sluta annu lite tidigare. Ingen som bryr sig anda, mer an halva skolan var borta. Thanksgiving break borjade ju idag, och vi har ingen skola pa en vecka! Yay!

Iaf, vi promenixade hem till Danielle och Kristy dar jag mumsade i mig resterna av hennes fodelsedagstarta! YUMMIE! Randi kom, alla slog sig ner pa golvet och borjade sminka sig. So girly!

Vi klamde ihop oss 6 tjejer+Kay's mamma som korde oss i en liten bil, mysigt, och akte till the mall. Jag, som inte har mycket pengar kvar, kollade mest pa grejer. Kopte mat, glass, ett par knastrumpor och en liten grej till min hemmanyckel men inget mer! STOLT! Vi fick var bild tagen med Tomten, satt i hans kna och smapratade lite. Vi gjorde massor med roliga grejer iaf, fixade min nagel som gick av tidigare!

Sen akte vi hem till Randi, sminkade oss och fixade haret och tog massa bilder. Riktigt amerikanskt som i en film, hennes rum var helt knallrosa och det var massor med kul. Imorgon ska jag forhoppningsvis sova over hos Kaylee, da ska vi se pa filmer om brollop och wedding shows, hon ar namligen lika besatt med dom som jag.

Nu ska jag ga och ata pizza, puss!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Så kan det gå med en begränsad budget. Din farbror Håkan är en hejare på budget, han ger dig säkert en grundkurs! Säkert också på distans.

2009-11-25 @ 11:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0