snabb uppdatering

Oj herregud var ska jag borja? Har hat tusen miljarder biljarde grejer sen sist. Mycket extremkort sammanfattning:

-west coast is awesome. omg my second home. svett loken akte aker 80 knyck i timmen har alltsa! holy shit good!
- jag borjar bli forkyld
- imorgon kommer jesper(en helt annan historia som jag inte tanker ta nu)
- I MADE THE CHEERLEADING TEAM!
- idag akte jag skridskor!
- pure dance igar, ett livet event med typ 3000 svettiga high school students haha jag och kaylee dackade i nagra fatoljer!

Nu orkar jag inte skriva mer for jag ska sova!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jättekul med en update! Hellre flera korta ofta än en lång sällan!



Gratis till Cheerleading team. Det blir ett minne att ta med hem som heter duga.



Häftigt stor tillställning, låter kul. Dansade ni i fåtöljen?



P p

2009-12-20 @ 07:37:30
Postat av: Mamma

Kul med uppdatering! GRATTIS till cheerlaget! Vore kul att se lite bilder vid tillfälle! Här I Uppsala snöar det massor nu och 4:e ljuset är tänt!

Kram Ma

2009-12-20 @ 11:29:22
Postat av: Mathilda

80 knyck i timmen utan hjalm ar ett ganska bra satt att beskriva den resan! SHITGOOD!



Puss <3

2009-12-21 @ 02:04:00
URL: http://jarlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0